Dieta.ge
მომხმარებლის სახელი: პაროლი: რეგისტრაცია
სტატისტიკა
  • - რეგისტრირებულია 18419 მომხმარებელი
  • - ბაზაშია 109696 კომენტარი 235 დიეტაზე
ბოლო კომენტარები
Home
 
 
ნანახია 564377-ჯერ
ეს დიეტა განკუთვნილია იმ ხალხისთვის, ვინც მისდევს მჯდომარე ცხოვრების წესს (ანუ სამსახურში ან სახლში ზის მთელი დღე)

დღეში 3–4 ჭიქაზე მეტი სითხის მიღება არ შეიძლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ გახდებით.
დიეტის განმავლობაში შეიძლება მიიღოთ უშაქრო ყავა
დიეტის შედეგად შეიძლება დაიკლოთ 15-20 კილომდე.

გრძელდება 4 კვირა. ჯობია დაიწყოთ ორშაბათს, რომ დღეები არ აგერიოთ.
იწვება ცხიმის უჯრედები, გახდომისას კანი არ გეკიდება, არამედ იკუმშება (რა თქმა უნდა თუ არ იღებთ ბევრ სითხეს).

არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება შაქრის და შაქრის შემცველი პროდუქტის მიღება! შაქარი არის სიმსუქნის პირველი მიზეზი.


ამ დიეტის დროს დიდი მნიშვნელობა აქვს იმას, რომ არ დაარღვიოთ. თორემ ყველაფერი წყალში ჩაგეყრებათ.


დიეტის დაწყებამდე სასურველია კუჭის გამორეცხვა.

  • პირველი კვირის დროს იკლებთ 5–7 კგ–ს
  • მომდევნო 2 კვირის განმვლობაში არ იკლებთ
  • ბოლო კვირას იკლებთ 9–11 კგ–ს
თაფლი, რომელიც უნდა მიიღოთ დიეტის დროს აუცილებლად უნდა იყოს ნატურალური და არ შეიცავდეს შაქარს.

არ შეიძლება დიეტის დარღვევა და პროდუქტის შეცვლა


სამი კვირა მეორდება ეს დღეეები

დღე I - მშიერი
საუზმე და სადილი - 1 ლ. რძე, პატარა ჭიქებით, მთელი დღე.
ვახშამი - 1 ჭიქა ტომატის წვენი და 100გრ. შავი პური.

II დღე - ცილები
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

III დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული +1 ს/კ ზეთით )+ 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

IV დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი

V დღე - ცილოვანი
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

VI დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული + 1 ს/კ ზეთით) + 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

VII დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი


IV კვირა
ორშაბათი - 1.5კგ ვაშლი
სამშაბათი - 1.5კგ მოხარშული ქათამი
ოთხშაბათი - 1.5კგ კიტრი / პომიდორი
ხუთშაბათი - 1კგ მოხარშული ხორცი
პარასკევი - 0.5კგ ჰოლანდიური ყველი და 1 ბოთლი მინერალური წყალი
შაბათი - 1ლ. კეფირი, 2 მოხარშული კვერცხი,  მოხარშული თევზი.
კვირა - 1 ბოთლი წითელი ღვინო და 1კგ ჰოლანდიური ყველი



წონის შენარჩუნების დღეები

2 დღე – ცილოვანი (ლობიო ან წიწიბურა)
2 დღე – ბოსტნეული, ხილის გარეშე
5 დღე – ხილი, მოხარშული ბრინჯი, შავი შოკოლადი

დიეტის რუსული ვარიანტი
ნანახია 564377-ჯერ
 

კომენტარის დამატება:

კომენტარის დასამატებლად უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია და შემოხვიდეთ სისტემაში.
 

კომენტარები(5927):

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 297
19.01.18 03:45 Salosalo777
ხვალიდან ვიწყებ ამ დიეტას და მაინნტერესებს ბულიონი როგორ მოვამზადო უყბელაფროოთ?
17.01.18 17:22 tamari- mari
Gamarjoba, meeqvse dgeze gadavdivar. Ori kvira vapireb gavaketo da shemdeg bostneulze gadavide 6 kvirit... me mxolod ori kvira vikleb xolme, shemdeg vegar. Shedegs davwer erti kvirisas. Warmatebas da nebisyofas gisurvebt
16.01.18 03:57 mamagda
უი, რა კაია, ვიღაცეები შემომიერთდნენ...ნატაშკინა, რამდენი კილო ხარ? მანამდე დიეტაზე ხომ არ იყავი? მეც ცოტას ვიკლებ, მაგრამ არც რთულია და არც მაღალი წონა არ მაქვს... ნუ მე მიღირს. სტაბილურად ვიკლებ. თან სხვა დიეტებითაც ცუდად ვიკლებ, ისედაც და მერე უკან ვკრიბავ დამშეულზე ყველაფერს. წარმატებები, გოგოებო!
15.01.18 10:16 თამო თ
დღეს დავიწყე მეც და ვნახოთ რას ვიზამ
15.01.18 05:17 ხატია-ხატია
მეც დავიწტე და იმედია ბოლომდე დავიცავ.
14.01.18 13:13 Natashkina
Gamarjobat, gogoebo. 1 kvira davicavi es dieta da mxolod 1.5 kg davikeli:-( zedmiwevnit vicavdi, magram amaod...
11.01.18 03:52 mamagda
მარტო ვარ? ამყევით ეხლა!
62-ზე ჩამოვედი 3 დღეში. ვაშაააა!
09.01.18 08:25 mamagda
დავიწყე მე ისევ. სადღაც 63,5 მაქვს საწყისი წონა. ნუ მეორე დღე მაქვს და 62.5 ვარ. დიიდი იმედი მაქვს, 6-იანს ჩამოვცდები.
22.12.17 11:50 Xatia*dato
Mainteresebs ugulavas dietis dros cota marili tu sheizleba .pamidors ver vcham umarilod
22.12.17 03:21 san
ვაშლი მომგონი მოვ**ან მე, კუჭი დამიბრიდა რაცხაები მტკივა მუცელში. ისე 3 კვირაში 7 კილო დავიკელი:დ
20.12.17 14:30 ვინცხა
რამდენჯერმე მაქვს ეს დიეტა დაცული. არასდროს მეოთხე კვირა არ გამიკეთებია.უბრალოდ ვაგრძელებდი.იმდენად ვეჩვევი ცოტა ჭამას, რომ ჩემთვის საკმარისია. მთავარია რაიმე გარემოებამ არ შეგიშალოს ხელი, დაბადების დღეები, დღესასწაულები... ერთი სიტყვით რეჟიმიდან თუ ამოვარდი, მერე ძნელია მიბრუნება.
მეოთხე კვირის მენიუ ჩემთვის ძალიან მიუღებელი აღმოჩნდა.დღეს მეოთხე კვირის მესამე დღეა და მუცელი მტკივა(კიტრი და პომიდორის დღე) .სრულად ვერც-ერთ პროდუქტს ვერ ვჭამ. 1,5 კგ ხორციდა 1 კგ-ც ვერ შევჭამე. ვერც კიტრი და პომიდორს მოვერიე 1,5 კგ-ს.

ერთი სიტყვით , როგორც ვფიქრობდი, ისეა . დიეტა კარგია, ოღონს მე-4 კვირის გარეშე. გაგრძელებე შეგიძლიათ. შეგიძლიათ ხორცის დღეებში გამოიჩინოთ იმპროვიზაცია და სხვადასხვა უცხიმო ხორცი მიირთვათ, მოხარშული ან გრილზე შემწვარი. ან თევზით ჩააანაცვლოთ. ასე, რომ დიეტა კარგია.
15.12.17 09:49 მარიამი მარიამი
მესამე კვირის ბოლო. დავიკელი 0.5 კგ. .ანუ მეორე -მესამე კვირას დავიკელი ჯამში 2 კგ. დავიწყე მეოთხე კვირა
13.12.17 09:02 მარიამი მარიამი
დიეტა რო დავიწყე 91 კგ ვიყავი. პირველ კვირას დავიკელი 5 კგ, მეორე კვირას 1.5კგ. ეხლა ვასრულებ მესამე კვირას და ვნახოთ რამნდენს დავიკლებ. წერია რო მეორე მესამე კვირას არ იკლებ და მე დავიკელი, ალბათ ვარჯიშის გამო.
10.12.17 04:16 mamagda
ხო, ეგ, ვინცხა, ვინცხამ მიაწერა, ადრე არ ეწერა, ერთი 7 წლის წინ. ისე, ცოტა თავშეკავება კია საჭირო, რათქმაუნდა დიეტის მერე
08.12.17 08:15 ვინცხა
დიეტის რუსულ ვარიანტში წონის შენარჩუნების დღეები ვერ ვნახე. თუ ვინმემ იცის ამიხსნას ეს საერთოდ რა არის? დიეტას რომ დავამთავრებთ მერე? ესეიგი უფრო მკაცრ დიეტაზე გადავდივართ?
07.12.17 09:19 მარიამი მარიამი
ამ დიეტის დროს დღეში ერთჯერ ან ორჯერ ვსვავ უშაქრო ნალექიან ყავას, დაბალი წნევის გამო. არა მგონია ამით რამეს ვარღვევდე, პირველად არ ვსვავდი და წნევა დამეცა .
დიეტის დროს ვჭამ ყველაფერს უშაქროს და უმარილოს.
07.12.17 09:08 მარიამი მარიამი
გამარჯობათ! მესამედ ვაკეთებ ამ დიეტას, ბოლოს გავაკეთე 7 წლის წინ,დავიკელი 13კგ. ეს დიეტა კარგია იმით, რო დარწმუნებით ვიცი, რო პირველ კვირას დავიკლებ 5 კგ, რა თქმა უნდა თუ დავიცავ ზუსტად, პროდუქტის ჩანაცვლებას არ ვაკეთებ ,პირიქით ბევრი რამე ამოვიღე და საერთოდ არ ვჭამ . (ყველი, ბულიონი, ლორი) . ცოტა წყალს ვსვავ, ეს ამ დიეტას უხდება. ვვარჯიშობ.
მაინტერესებს ერთი რამ : შეიძლება თუ არა რო მესამე კვირის მენიუს მაგივრად ეგრევე მეოთხე რთული კვირა გავაკეთო, იმიტომ რომ მეოთხე კვირას ყველაზე მეტს იკლებ წერია და ვინც იცით ან გაგიკეთებიათ მომწერეთ რა.
შენარჩუნების დღეები აუცილებლად უნდა გაკეთდეს არა?წინასწარ მადლობა, წარმატებები ყველას.
01.12.17 16:19 bkrsulik
შეეცადეთ 6 საათის მერე არაფერი არ მიიღოთ. ბოლო კვება 6 საათამდე.
01.12.17 16:16 bkrsulik
99 კგ - 12 კგ 3 კვირაში და 3 დღეში. ბოლო კვირას 3 ჯერ ჯერობით სამ დღეში - 3 კგ
01.12.17 15:07 san
გოგოებო სალამ! დღეს დავიწყე ეს დიეტა, დავამთავრე პირველი დღე და ცოტა გამიჭირდა მაგრამ არვნებდები. 90 კილო ვარ და რავიცი მინდა რო დავიკლო რადა ბიჭები უფრო იკლებენო კომენტარები გავჩითე და მართალია? დამაიმედეთ ცოტა, და კიდე ის ჰოლანდიური ყველი რო არვჭამო და ჩვეულებრივი უმარილო ყველი ან სულგუნი რო მივირთვა არ მოსულა? და შენარჩუნების დღეები ვერმივხვდი ამიხსენით რა, პირველად ვარ დიეტაზე ამ ზაფხულში მოვიმატე 12 კილო.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 297
Tea Kharitonashvili
საიტი არ არის პასუხისმგებელი ამ საიტზე მოცემულ დიეტებზე
საიტი მზადების პროცესშია