Dieta.ge
მომხმარებლის სახელი: პაროლი: რეგისტრაცია
სტატისტიკა
  • - რეგისტრირებულია 20076 მომხმარებელი
  • - ბაზაშია 111401 კომენტარი 235 დიეტაზე
ბოლო კომენტარები
Home
 
 
ნანახია 861722-ჯერ
ეს დიეტა განკუთვნილია იმ ხალხისთვის, ვინც მისდევს მჯდომარე ცხოვრების წესს (ანუ სამსახურში ან სახლში ზის მთელი დღე)

დღეში 3–4 ჭიქაზე მეტი სითხის მიღება არ შეიძლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ გახდებით.
დიეტის განმავლობაში შეიძლება მიიღოთ უშაქრო ყავა
დიეტის შედეგად შეიძლება დაიკლოთ 15-20 კილომდე.

გრძელდება 4 კვირა. ჯობია დაიწყოთ ორშაბათს, რომ დღეები არ აგერიოთ.
იწვება ცხიმის უჯრედები, გახდომისას კანი არ გეკიდება, არამედ იკუმშება (რა თქმა უნდა თუ არ იღებთ ბევრ სითხეს).

არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება შაქრის და შაქრის შემცველი პროდუქტის მიღება! შაქარი არის სიმსუქნის პირველი მიზეზი.


ამ დიეტის დროს დიდი მნიშვნელობა აქვს იმას, რომ არ დაარღვიოთ. თორემ ყველაფერი წყალში ჩაგეყრებათ.


დიეტის დაწყებამდე სასურველია კუჭის გამორეცხვა.

  • პირველი კვირის დროს იკლებთ 5–7 კგ–ს
  • მომდევნო 2 კვირის განმვლობაში არ იკლებთ
  • ბოლო კვირას იკლებთ 9–11 კგ–ს
თაფლი, რომელიც უნდა მიიღოთ დიეტის დროს აუცილებლად უნდა იყოს ნატურალური და არ შეიცავდეს შაქარს.

არ შეიძლება დიეტის დარღვევა და პროდუქტის შეცვლა


სამი კვირა მეორდება ეს დღეეები

დღე I - მშიერი
საუზმე და სადილი - 1 ლ. რძე, პატარა ჭიქებით, მთელი დღე.
ვახშამი - 1 ჭიქა ტომატის წვენი და 100გრ. შავი პური.

II დღე - ცილები
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

III დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული +1 ს/კ ზეთით )+ 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

IV დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი

V დღე - ცილოვანი
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

VI დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული + 1 ს/კ ზეთით) + 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

VII დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი


IV კვირა
ორშაბათი - 1.5კგ ვაშლი
სამშაბათი - 1.5კგ მოხარშული ქათამი
ოთხშაბათი - 1.5კგ კიტრი / პომიდორი
ხუთშაბათი - 1კგ მოხარშული ხორცი
პარასკევი - 0.5კგ ჰოლანდიური ყველი და 1 ბოთლი მინერალური წყალი
შაბათი - 1ლ. კეფირი, 2 მოხარშული კვერცხი,  მოხარშული თევზი.
კვირა - 1 ბოთლი წითელი ღვინო და 1კგ ჰოლანდიური ყველი



წონის შენარჩუნების დღეები

2 დღე – ცილოვანი (ლობიო ან წიწიბურა)
2 დღე – ბოსტნეული, ხილის გარეშე
5 დღე – ხილი, მოხარშული ბრინჯი, შავი შოკოლადი

დიეტის რუსული ვარიანტი
ნანახია 861722-ჯერ
 

კომენტარის დამატება:

კომენტარის დასამატებლად უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია და შემოხვიდეთ სისტემაში.
 

კომენტარები(6312):

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 316
20.05.20 20:10 anka1991
ვერ მოვითმინე და დღეს ავიწონე, პირველი კვირის მესამე დღეა -3 ! <3
20.05.20 12:56 Salome g
სს ბრავოო მაკვირვებთ ესეთი ხალხი ბევრს რომ იკლებთ
20.05.20 10:57 სს
gamarjoba megobrebo me4 kviris mesame dgea 14 kilo maq daklebuli ukve makmayopilebs es shedegi mara mainc gaval bolomfe.gaudzelit aucileblat eqneba epeqti
20.05.20 08:41 elene713
გამარჯობა:)) მეც მინდა ვინმეს გავუზიარო ჩემი შედეგი. ამ დიდტაზე არ ვარ მართალია, თუმცა აქ დავწერ. 4 დღეში -3 კილო. ასეთი წონა ერთი წელია არ მქონია. გაყინული ვიყავი ერთ ადგილას. წესით არმიყვარს ყოველ დღე აწონვა მაგრამ ასეთ შედეგს რომ ვხედავ როგორ არ ავიწონო ^^ წარმატებები გოგოებო და ბიჭებოო❤️❤️როგორც კი მოგინდებათ რაღაცის ჭამა ან დარღვევა გაიხსენეთ რომ ეგ სიამოვნება წამიერია და ლამაზი სხეული მარადიული☺️ძაან ისე კი გამომივიდა მაგრამ :დდ
20.05.20 07:09 ნემე84
მოგესალმებით.ხვალ ვამთავრებ პირველ კვირას და უკვე 5კილო მაქვს დაკლებული...ძალიან მაგარია.თუმცა ვფიქორო მეორე კვირას ბევრს ვერ დავუკლებ,მაქსიმუმ2ს
19.05.20 13:01 Salome g
მეოთხე კვირის მესამე დღე და მინუს 6 იმედი მაქვს დარჩენილ დღეებსა და შენარჩუნებაზე მინიმუმ 2 კგს მაინც გავაცილებ
19.05.20 11:31 mariami_mtchedlishvili@iliauni.edu.ge
ორშაბათს კარაქიანი პური რომ უნდა ვჭამო ჩემზე ბედნიერი არავინ მეგულება :D მოკლედ 10ში დავიწყე 18ში ავიწონე და 4 კილო დავიკელი , დღეს დილით კიდევ ავიწონე და 300 გრამი კიდევ მქონდა დაკლებული. წარმატებები ყველას <3
19.05.20 11:21 ლადო
მესამე კვირის მეორე დღეა დღეს, 6 კგ მაქვს დაკლებული, წინ კვირა ნახევარია და იმედია ისევ იქნება შედეგი ბოლო კვირაში განსაკუთრებით) 95.5 კგ დან ჩამოვედი 89.5 ზე) განსაკუთრებით დამისუსტდა ფეხები და წელი, ვიმედოვნებ მუცელზე უფრო უკეთეს შედეგს)
19.05.20 07:20 anka1991
გუშნ დავიწყე ეს დიეტა უგულავასი. პირველი დღე არის რთული, თან აქამდე ბერვს ვჭამდი:)) მაგრამ გაძლებადია. მეორე დღე მაქვს დღეს, ახლა მივირთვი ყავა ნალექიანი, 100 გრამი ური კარაქი და თაფლი რაც წერია,ვემზადები სადილისთვის. იმედია შედეგი მექნება, აუცილებლად დავწერ თვის ბოლოს შედეგს. გთხოვთ თქვენი შედეგი გაგვიზიაროთ <3 წარმატებები ♥
18.05.20 10:44 ketutaa
აბა დღეს ვინ დაიწყო? მე იანვარში დავიცავი ეს დიეტა სრულად 69 კგ-დან 62 კგ-ზე ჩამოვედი. თუმცა კარანტინმა და 2 თვიანმა სახლში გამოკეტვამ თავისი კვალი დამატყო მოვიმატე 3 კგ ეხლა 65 კგ ვარ.
დღეს დავიწყე ისევ. ჩემი საყვარელი დიეტაა მარტივი და ეფექტური + ვარჯიში. ყველას გისურვებთ ზედმეტი კილოგრამების მოშორებას:)
15.05.20 11:19 T93
გამარჯობა,

1 კვირაა რაც დავიწყე დიეტა და საერთოდ არ დამიკლია, რაც ძალიან მომედებს მოტივაციაზე (ისედაც მიჭირს დიეტები). მაინტერესებს, ვინმეს თუ გავთ მსგავსი გამოცდილება და თუ არა თქვენი აზრით ღირს დიეტის გაგრძელება თუ ჯობია რომელიმე სხვაზე გადავერთო?
13.05.20 10:24 Keta8
ჩვეულებრივად, როგორც სუპს აკეთებთ, უბრალოდ ზეთი და მარილი არ უქნათ და შემდეგ გადაუწურეთ წვენი და ის დალიეთ. ბულიონში ეს იგულისხმება.
13.05.20 07:24 mariami_mtchedlishvili@iliauni.edu.ge
ბოსტნეულის ბულიონს მე ესე ვაკეთებ.ინტერნეტშიც ვნახე როგორ კეთდებოდა და მეც შევამატე რაღაცეები. მოცუცტნულ ქვაბში ალბათ 500 მლ წყალი დავადგი გაზზე, დავუმატე 2 კბილი ნიორი, ერთი თავი ხახვი შუაზე გადაჭრილი და არა წვრილად დაჭრილი, 3ცალი სოკო , ნახევარი სტაფილო გახეხილი,პატარა ჭარხალი ესენი მსხვილა დავჭერილი, ყველანარილი მწვანილი მთლიანი სიგრძე 3ად გადავჭერი და უბრალოდ ჩავახარშე. ყვავილოვანი კომბოსტო 3-4 ყვავილი და 2 კარტოფილი .ჭამის დრო მარტო კარტოფილები შევჭამე მშრალად და ბულიონი 300 მლ დავლიე.უგემრიელესი იყო
12.05.20 22:31 ნათელა
გამარჯობათ.მე 4/ კვირაა ვიცავ უგულავას დიეტას, თუ შეიძლება რომ კიდევ გავაგრძელო შემდეგი 4 კვირა?
12.05.20 13:13 ლალუკა
Aba gamocdulebo daweret bulions rogor aketebt meore dyes roa.bulioni bostneulis gareshe.mipasuxet vinc aketebt.sxva yvelaferi gavige.da bostneuli rimeli sheizleba da rimeli ara.esec gasatvaliswinebelia.
12.05.20 12:02 ევა
მე გავაკეთე ეს დიეტა 77 დან 67კილოზე ჩამოვედი რძეს ყავაში ვურევდი და რათქმაუნდა 1ლიტრს ვერ ვსვამდი,3 კვირის შედეგი იყო-9კგ,არ დამირღვევია უბრალოდ ჰოლანდიურ ყველს ვერ ვჭამდი და არაფრით ვანაცვლებდი,ბოლო კვირას რაც შეეხება 6 დღე გავაკეთე და მხოლოდ -1 კგ.ფეხით დავდიოდი რაც შემეძლო.
11.05.20 21:06 სს
megobrebo pirvel kviras miiget lori mere qatmis file an mkerdi da mere tevzi,an piriqit ro ar mogbezrdet 3 kvira erti da igives chama
11.05.20 18:30 ლადო
ფრინველებს ვერ ვჭამ მეზიზღება და მაგიტომ თორე კი ვიცი რომ უმჯობესია
11.05.20 18:16 gio88
ინდაურის ლორი იყიდე ეუროპროდუქტშია შედარებით დაბალკალორიულია
11.05.20 17:44 Keta8
მე ლორის მაგივრად მოხარშულ ქათამს ვიღებ და მგონი ჯობს, წყალიც არ მოგინდებათ ბევრი და უფრო მეჯანსაღება.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 316
Tea Kharitonashvili
საიტი არ არის პასუხისმგებელი ამ საიტზე მოცემულ დიეტებზე
საიტი მზადების პროცესშია