Dieta.ge
მომხმარებლის სახელი: პაროლი: რეგისტრაცია
სტატისტიკა
  • - რეგისტრირებულია 17421 მომხმარებელი
  • - ბაზაშია 106378 კომენტარი 235 დიეტაზე
ბოლო კომენტარები
Home
 
 
ნანახია 70987-ჯერ
მსგავსი დიეტები:
I და II დღე მთელი დღის განმავლობაში 5 ჩაის ჭიქა ნელთბილი რძე

III  და  IV დღე

 09:00 სთ-ზე 1 ჭ. ნალექიანი ყავა და კარაქიანი პური.
14:00 სთ-ზე მოხარშული კვერცხი
16:00 სთ-ზე 100გრ მოხარშული საქონლის ხორცი
19:00 სთ-ზე 1 ჭ. მაწონი

V და VI დღე
09:00 სთ-ზე 2 ვაშლი
14:00 სთ-ზე ბოსტნეულის სალათა ზეთით და ცხიმით
16:00 სთ-ზე იგივე სალათა
19::00 სთ-ზე 2 ვაშლი

 დიეტის შემდეგ იკლებთ 5-6 კილოს.
ეს არის სუხიშვილების დიეტა
ნანახია 70987-ჯერ
 

კომენტარის დამატება:

კომენტარის დასამატებლად უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია და შემოხვიდეთ სისტემაში.
 

კომენტარები(101):

1 2 3 4 5 6
01.10.15 05:20 sofi1995
გაამართლა ა დიეტამ? დაიკელით?
01.10.15 05:19 sofi1995
გამარჯობატ, ხვალიდან ვიწყებ ამ დიეტას, ცხრილიც შევადგინე, გთხოვთ გამამხნევეთ რა, დღეს ავიწონები თან გავიგებ რამდენი კილო ვარ ზუსტად .
11.07.15 05:36 d1etologi
ყველაზე კარგი დიეტა სექსია.რაც ხშირად დაკავდებით მეტ კალორიებს დაწვავთ))
02.07.15 16:08 Kit Kate
გამარჯობა ყველას ^_^ ზაფხული მოვიდა და ყველას დიდი სურვილი აქვს გახდეს ^_^ მათ შორის მეც და ჩემს დაქალს მარიამს :) ამიტომ გადავწყვიტეთ FB-ზე ჯგუფის გაკეთება სახელად "No Pizza".. გვინდა კლუბივით შევქმნათ და ერთმანეთს სტიმული მივცეთ, რომ დიეტის დარღვევა მაქსიმალურად ავირიდოთ თავიდან ^_^ რაც მეტი ვიქნებით მით უკეთესი :3 მგონი შედეგიანი იქნება.. დღეს შევქმენით ჯგუფი და რაც მალე შემოგვიერთდებით კარგი იქნება ^_^ დაგვემატეთ https://www.facebook.com/groups/910522508994173/ და მალევე შევუდგეთ საქმეს ^_^
21.06.15 02:10 teko erqvania
ყველაზე კარგი დაკლებისთვის დროულად კვებაა, დაინისშნეთ დრო კვების და შეეცადეთ ყოველ დღე იგივე დროს მიირთვათ საკვები, იარეთ ბევრი არ არის სავალდებულო სირბილი, იარეთ ჩქარი ნაბიjებით და შედეგს აუცილებლად
22.05.15 14:25 nanikoo
რა სისულელები წერია ქვემოთ :))) ლეპტინი ცხიმებს კი არ წვავს,არამედ გამომუშავებული ლეპტინის მიხედვით აღიქვავს ტვინი შიმშილის გრძონაბას, თუ ნაკლები რაოდენობით გამოიმუშავებს ორგანიზმის ამ ჰორმონს, ამ შემთხვევაში ტვინი აგზავნის სიგნალს რომ ორგანიზმს აკლია საკვები და იმატებს შიმშილის გრძნობა,შესაბამისად იზრდება მადა :)
პ.ს ლეპტინს ცხიმის ჰორმონს ეძახიან,რადგან ორგანიზმის ცხიმოვანი ქსოვილიდან ირებს ინფორმაციას და გადასცემს ტვინს :)
27.04.15 11:19 me shevdzleb
tamun-a ყველაფერი ადვილია მაგრამ ჩემი სამუშაოს გამო არ მგონია შევძლო 6 ის მერე არ ჭამა სმენაში როცა ვარ ღამის 4ზე ვიძინებ და ძაან მშივდება ხოლმე არ შეიძლება 8ზე მაინც რო ვჭამო?
17.04.15 16:11 SOS
როოოგოოოორც იქნა ჩაირთოოოი!!! ჩემი საყვარელიიიიი დიეტააა, გიწყებ ხვალიდაააააან !!!!
25.02.15 15:13 lalikoo
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008450267907 აქ დამამატეთ და გავამხნევოთ ერთმანეთი დიეტური ბლოგია
24.11.14 15:42 naina525
Tamtum rogor ugalate amass , majntees2bda shedegiii
19.11.14 14:08 tamtuma2
66.800 ვარ მარა ცოტა დამერგვა გუშინ.........
18.11.14 08:02 tamtuma2
მესამე დგეს ვამტავრებ დგეს 3 დგიანი რძე..........კვირის ბოლოს ვრჩებიიიიიიიიიიოოოოოოოოოოოო..........
15.11.14 02:43 tamtuma2
აუ ეს მართლა კაი დიეტა ......ჩანსსსსსსსსსს................დავიწყე ისევ რძის ყლურწვააააააააააააააააააააა
12.09.14 15:23 ujaso
ოჰ ვიტომ სუხიშვილების დიეტა ჰე სუხიშვილების დიეტას აქ ვინ დადებს სასაცილოა პირდაპირ ვითომ რატომ უნდა გაააზიარონ ვიღაცის დადებული დიეტა რააააა ჰაჰაჰა და ხალხის მოტყუებას ნუ ცდილობტ რა ცხიმიანებიო ზ რ დ ი ლ ო ბ ა
08.06.14 06:48 maraki55
ხალხო ეს სუხიშვილების დიეტა გასასუქებელია,თუ გასახდომი?რა კარაქიანი პური და ცხიმიანი სალათა,მე უმარილოს და უცხიმოს ვჭამ თანაც ძალიან ცოტას და ძლივს ვიკლებ
19.05.14 07:18 12ninaaa
დღეს დავიწყეთ ეს დიეტა მე და ჩემმა მეგობარმა) ორივეს შედეგს დავწერ! იმედია დავიკლებთ!!
15.05.14 10:56 huliganka
გთხოვთ, წაიკითხეთ.
ვერ ვამატებ დიეტას, ამიტომ კომენტარებში მაინც შევეცდები დავწერო ბევრგან. ამ საშინელ დიეტებზე მაჟრიალებს უკვე. მეც მაწუხებს ზედმეტი წონა და ასეთი უსარგებლო დიეტა მილიონი მაქვს ნაცადი. ბოლოს დიეტოლოგმა მომცა კალორიების დათვლა, რმელიც ჯანმრთელი და შედეგიანია. ამასთან, გადავწყვიტე საფუძვლიანად შემესწავლა რომელი პროდუქტი ასუქებს და რატომ? მოკლეხნიანი დიეტის შემდეგ რატომ ვიმატებთ ორმაგს? რა ნივთიერების შემცველი საჭმელი ასუქებს? და ა.შ. მოკლედ, აღმოვაჩინე, რომ თუ გინდა გახდე, უნდა ჭამო! ადამიანის ორგანიზმში არის ასეთი ჰორმონი - ლეპტინი,რომელსაც ძალიან იშვიათად ვუსმენთ და რომელსაც "მასტერ ჰორმონს" უწოდებენ. ეს ჰორმონი წვავს კალორიებს ორგანიზმში. იმისათვის, რათა ამ ჰორმონის დონე გავზარდოთ ორგანიზმში, მას სჭირდება კვება. თუ ვიცავთ ადვოკატის, თუ მაწვნის, თუ კეფირის და ათას საშინელ დიეტას, ამ ჰორმონის დონე იკლებს. ჩვენ ვხდებით, კი ბატონო, მაგრამ ხდები სითხის დაკარგვის ხარჯზე და არა - კალორიების! ყველანაირ საკვებს ცხიმის სახით ნახავს ორგანიზმი, ვინაიდან მას არ მიეწოდება საჭირო რაოდნობის ნივთიერება. პლუს ამას, სტრესის დროს (ნერვიულობა, უძილობა, შ ი მ შ ი ლ ი და ა.შ.) ბევრ შემთხვევაში იწვეს ტკბილეულისადი მოთხოვნილებას და ზოგადად ჭამისადმი და ესც ლეპტინისადმი არასწორად მიდგომის ბრალია. დავამთავრეთ დიეტა და ახლა ვცდილობთ შევინარჩუნოთ , მაგრამ მაინც ვიმატებთ, ვინაიდან ვიღდგენთ დაკარგულ სითხეს და გვაქვს კიდე ის ცხიმები, რომელიც შეინახა ორგანიზზმა.
და კიდე ათასი ინფორმაცია, რასაც ყველაფერს ვერ დავწერ, თუმცა, 3 წლის წინ მომიწია სხვა გარემოში ცხოვრება, სადაც ვჭამდი დღეში 4-ჯერ, ერთსა იმავე დროს. ვჭამდი რაც მინდოდა, თუმცა ჭარბობდა ხილი და ბოსტნეული, შავი პური და თევზეული. თვითონაც ვერ მივხვდი ისე გავხდი. არ ვვარჯოშობდი, რადგან საშინლად მეზარება (რაც ძააალიან ცუდია!).

ახლა ისვ განვაახლე ეს რეჟიმი და ვცდილობ დღეში 1000-1200 კალორიაზე მეტი არ მივიღო. ჩემი შედეგი? დავიწყე წონაში კლება ძალიან ნელა და თანმიმდევრულად, თავს არ ვიტანჯავ შიმშილით, ფსიქიკა და ნერვები დამიმშვიდდა.

როცა ლეპტინის დონე მაღალია, ნაკლები მოთხოვნილება ჩნდება ტკბილეულისადმი, ზედმეტი რაოდენობის საკვებისადმი.


მე არც დიეტოლოგი ვარ და არც ექიმი, უბრალოდ გამოცდილებიდან მინდა გითხრათ ჩემი მოკრძალებული რჩევა:
გახდით ნელა, და გახდით საბოლოოდ. 5 რამ, რაც არ მიიღოთ - თეთრი პური, ფორთოხლის წვენი, მარგარინი, სოიოს ნაწარმი, შემწვარი საკვები. საკვები, რომელიც შეიცავს გლუტეინს (ქერი, ქატო, ჭვავი, შემწვარი ხორცი, ყველაინირო ფუნთუშეული და ცომეული) საშინლად და უპირობოდ ასუქებს. ამიტომ მიიღეთ რაც შეიძლება ცოტა. მოხარშული ქათმის ხორცი დიეტურია, მგრამ შემწვარი უკვე ცარიელი ქოლესტერინია. ხილით და ბოსტნეულით, ზღვის პროდუქტით გაამდიდრეთ თქვენი მენიუ. მიიღეთ რკინის, კალცის სემცველი საკვები, რათა არ გააღარიბოთ ორგანიზმი. არ იშიმშილოთ, ჩამოიყალიბეთ რეჟიმი, ეცადეთ ერთსა და იმავე დროს ჭამოთ, ჭამეთ სხვადასხვა საკვები, სვით ბევრი წყალი, იმოძრავეთ.. ეს არის გახდომასთან ერთად ჯანმრთელობა.

ასევე მოკრძალებულად გთხოვთ, ნუ დაიცავთ ამ უსარგებლო დიეტებს, თუ ორკვირიანი წვალების და ტანჯვის შემდეგ ისევ მოიმატებთ.

მადლობას გიხდით, ვისაც არ დაგეზარათ და წაიკითხეთ. ვისაც რაიმე დამატებითი კითხვა გაგიჩნდებათ, მომწერეთ chikatilo7@gmail.com

წარმატებებს გისრუვებთ!
23.04.14 09:04 keta_keta
ამ დიეტას ვიწყებ ხვალიდან ოღონდ პირველი ორი დღე გამოვაკლო უნდა...და იმ ოთხ დღეს რამოდენიმეჯერ გავიმეორებ..არავინ შემომიერთდებით ? <3
11.04.14 01:38 Ruku
ძალიან ეფექტური დიეტაა,გამიკეთებია რამოდენიმეჯერ.თუ სასწრაფოდ გინდათ ზედმეტი 4-6 კგ დაკლება იმიტომ რომ შაბათ-კვირას გინდათ წვეულებაზე კარგად გამოიყურებიდეთ მაშინ ეს დიეტა თქვენთვისაა,დაიწყეთ ორშაბათიდან და კვირის ბოლოს შედეგი გაგაოცებთ. მე მეორე დღეს სუსტად ვიყავი და უზმოზე უშაქრო ყავა დავლიე
30.03.14 07:23 likako898
და რა მაინტრეესებს 1 და 2 დღეს ყავა ან მწვანე ჩაი ჰომ შეიძლება უშაქროდ ??
1 2 3 4 5 6
Tea Kharitonashvili
საიტი არ არის პასუხისმგებელი ამ საიტზე მოცემულ დიეტებზე
საიტი მზადების პროცესშია